14 Nisan 2017 Cuma

İçimde tamamlanmayan kaba bi inşaat..

3 yaşımdan beri yürüyemediğim halde tahmin edemeyeceğin kadar çok koştum,
Defalarca kez düştüm aynı dizimin üstüne.
Kanadım
Aynı yatakta bağdaş kurup oturdum içimdeki çocuğun katiliyle.
Ama sen bunları boş ver!
Bir yangından kaçıp kurtulmuş gibi,
Sarıl bana.
Tahmin edemeyeceğin kadar çok ağladım.
Gözlerim akacak sandım yanaklarıma.
Yanılgılar tattım geçerken bu dünyadan. 
Çok kandım,
Kaşlarım bu yüzden hep çatık.
Ama sen bunları unut!
Uçurumdan yuvarlanmış bir otobüs kazasını yarasız atlatmış gibi,
Sarıl bana.
Tahmin edemeyeceğin kadar çok kırıldım,
Kemiklerim batıyor.
Kabul olmamış duasıyım annemin,
Ruhen sakatım.
Ve Tanrı'nın pek şans vermediği kulu,
Yorgun
Ama sen bunları bırak!
Yere çakılmış bir uçağın içinden sağ çıkmış gibi,
Sarıl bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder