14 Aralık 2013 Cumartesi

Yaz be koçum Alev...

Beni sevmeye önce adımdan başlansın istiyorum.?Gövdemdeki herhangi bir noktaya gelene kadar bilmem kaç yüzyıl falan geçmiş olsun.Öyle çok sevilesi fiziksel bir yapım yok, ham maddem herkesle aynı.Bir sperm ve bir yumurtadan ne kadar olağanüstü nesne elde edilebilir ki zaten. Belki biraz uzun boy, belki biraz daha esmer bir ten,düzgün bir yüz, belki gülerken suratıyla birlikte bulunduğu ortamı genişleten bir ifade. Yalnız bende bunların hiçbiri yok,

Sonra avutmaya çalış beni direncimin en bittiği yerde, ''düşmek değil senin ki bir nevi uçmak, olaya bir de bu tarafından bak'' de. Kayıtsız ikna olurum.
Hiç gidilemeyen ama her günü "yarın gideriz" diye atlatılan o hayali kız kulesi manzarasında büyüttüm ben kendimi..Bide sen kandır dokunmaz bana..
Ben ikna olmak için geldim bu kanı bozuk evrene. Çünkü herkes birilerine yada bir şeylere ikna olarak tutunabilir ancak içindeki büyük boşluğa.
Kaslarının veya kemik yapısının ayakta tuttuğu değil, ruhunun ve inançlarının dayanak olduğu gövdelere sahip herkes.Bilimi zaten siktir et . Çünkü hiçbir tez, kalbinizden çıkan birinin neden olduğu o boşluğa rağmen meydana gelen o müthiş sıkışmayı asla açıklayamaz.


Bilmekten keyif almaya çalışacağım şeyler öğret bana, taşımaktan yorulmayacağım yükler yükle. Sonra da terk et..Hazırım buna.

Yapamam deme yapacaksın..Baska çarende yok zaten..Cünkü birbirine iyi gelen her iki kişinin koordinatları aynı olabilir ama istikametleri her zaman başka..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder